Gratisgodis.se

Sitter i skolan med Helena och Cissi just nu.
Helena håller på att redigera Primasidan, och jag och Cissi sitter inne på gratisgodis.se och försöker få lite godis hemskickat.
Cissi blev just medlem så hon har än så länge bara några godisbitar.
Själv har jag just nu min 3dje hemleverans på väg, plus ytterligare 3 godisbitar som jag samlat ihop de senaste 10 minuterna.

Är du intresserad av att få lite gratis godis genom att ta emot nyhetsbrev, vara med i tävlingar och värva folk kan du ju ta och bli medlem på min länk här nedan.
Då får du 2 stycken startgodisar, plus att jag får lite extra poäng :)
http://www.gratisgodis.se/?r=113604


Ni kan klicka direkt på bannern också :)


Nu ska jag redigera mitt visitkort litegrann, sen ska jag och Helena hoppa på bussen hem om en timme.
Sedan blir det till Interpool ikväll och äta lite och spela biljard med Helena och hennes vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0