Dagen suger :P

Dagen idag började precis lika segt och förjäkligt som gårdagen, fast den blev nästan ännu värre.
Skulle träffa 3 olika personer vid 3 olika tillfällen, alla fick förhinder :(
Och det jag skulle ha på lidl var slut så jag fick åka tillbaka till stan igen.
Och jag var inne i skolan och det visade sig att vi inte hade nått att göra på mdk och idrotten blev inte av.
OCH DET ÄR REGNIGT!

Men det verkar som om dagen kommer sluta desto bättre iaf.
Blir till bollan och scenen och röka lite vattenpipa med esteter verkar det som ^^

Hoppas det blir najs, annars tar jag livet av mig i tristess!
Eller nä, kanske inte det. Men jag blir ledsen iaf!

Min dator funkar fintint iaf, I love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0