Mardrömsresa och min lillebrors frisyr

Nån som kommer ihåg att jag berättade om min lillebrors hockeyfrisyr?
Well, tro det eller ej, men nu har det blivit VÄRRE!

Han har helt fått välja frisyr själv, så han valde att raka av allt hår.
Eller ja, nästan allt.
Han har sparat en liten tofs längst ner i nacken..
Det är nästan lite roligt att se, och speciellt roligt att dra litegrann i den där tofsen :P
Han blir ju lite irriterad då man gör det :P


Sitter just nu och lyssnar på "Its My Life" med No Doubt på repeat på youtube samtidigt som jag lirar lite Tribalwars.
Borde kanske ta och ladda hem lite No Doubt och lägga in på iPoden?
No Doubt är faktiskt bra, jag gillar Gwens röst. Men hennes musik som hon gör ensam är inte lika bra som den hon gör med No Doubt.
En grej som faktiskt är lite förvånansvärt är att söker man på bara "No Doubt" på youtube är det ganska svårt att hitta enbart låtar, utan är mest livelåtar först faktiskt. Brukar vara tvärtom eftersom livelåtarna brukar ligga på ganska kass kvalité. Får ta och kolla in hur bra de är lite senare då, No Doubt kanske var ganska bra live?

Aja nuff said about that, nu har jag bytt (efter lite mer än 1 timme) till Dont Speak iaf, blev lite enformigt efter ett tag :P
Hörde förresten Its My Life en kort stund på bussen hem idag (när jag gick förbi chauförren), så det var då jag blev lite sugen ^^


Nu snart ska jag gå ner och göra iordning lite kyckling att äta (mums, inte fan tänker jag äta vegetariskt idag inte! :D), sen så tänker jag ta min cola som väntar på mig i kylen och efter det lägga mig och kolla på tv ^^,

Men först ska jag berätta om min mardrömsresa jag hade igår på bussen hem..
När jag kliver på bussen så berättar chauffören först att bakdörrarna inte fungerar, och att man måste gå fram och säga till när man vill kilva av, för plingorna inte fungerar.
Så ja går och sätter mig längst bak i bussen, för där sitter ju alla coola människor, samt att om inte bakdörrarna fungerar, borde det vara som varmast där.
Men.. Jag hade fel. För självklart fungerar inte värmen i bussen alls.
Så eftersom min bussresa tar 1 timme, och det är lika kallt inne i bussen som ute, så är det som att sitta helt still utomhus, klockan 22-23 på natten...
Mina tår var som isbitar, och jag satt med jacka, vantar och allt sådant på mig och stampade i takt (eller otakt, jag är rätt så kass) med musiken och försökte att inte dö av kyla.
Och dessutom så var det en av de obekvämaste bussar jag åkt med.. Sätena var hur tunna och obekväma som helst liksom..

Sämsta jävla bussresean i mitt liv.. hittils iaf.

Aja, nu ska jag nog ta och avsluta här och gå ner och käka.
Lyssnar förresten på Spiderweb live med No Doubt nu, live var inte bättre.
Publikens skrik stör musiken, samt att Gwens röst är annorlunda live än på skiva.
Säkert annan grej om man faktiskt stod i publiken, men liveinspelning suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0