6 besökare igår

6 besökare igår, varav jag fick 3 kommentarer. Och av dom hade Oggy skrivit 2.
Pff, fegisar! :P

Jag och Oggy är världens bästa par (såklart, för jag är ju med i det). Men vi har ju vissa skillnader :P
Kanske det som gör det så bra? ^^

Jag hatar att ha det mörkt omkring mig, har gärna lampor tända. Är lite mörkrädd av mig.
Oggy är tvärtom, han är ljusskygg och kopplar ofta ur sina lampor!
Dock så har vi iaf kommit till det att jag får ha dova lampor tända typ, vilket är helt fine med mig. Jag gillar inte spotlight ljus.

Nu sitter jag och dricker juice (en bas av äpple, smak av apselsin och touch av mandarin!) hemma hos Oggy, och snart ska vi dra hem te mig.
Där får vi se vad vi gör, men vi sover där iaf.

Puss på mig <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan. Nu är jag här igen. Puss puss.

Mammma

2009-01-24 @ 12:30:24
Postat av: Mr love

Jag är alltid uppkopplad till din blogg...

Ehh....

:D

//Mr love

2009-01-24 @ 20:26:36
Postat av: GustavF

Med andra ord, Love sitter och uppdaterar din blogg var femte minut 24/7 och hoppas på nytt inlägg vid varje uppdatering...

2009-01-24 @ 21:49:47
Postat av: Mr love

Host3:dje minutHost



Vi använder din blogg som en chatt om det är ok?

2009-01-24 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0