Sjukt kallt ute..

Sitter i skolan på Primaredaktionen som alla andra fredagar.
Det är sjukt kallt ute, och man är hur påklädd som helst men fryser ändå.

Var nyss ut och trotsade vinterkylan och gick till Konsum.
Men innan vi var tillbaka så hade mina fingrar, tår och ben fryst sönder så jag ångrade mig ganska rejält.
Special Julmust är förövrigt ganska äckligt, borde kört på typ Nygårda eller Apotekarnes istället..

Köpte godis gjorde jag också, men det var inte allt för gott det heller.
Åh, vad allt är fel idag! :D

Jaja, jag ska väl ta och fixa till bilderna jag tog i Söderhamn igår när vi var på X-trafik.
Jonas fick hjäpa mig att välja ut de som var dugliga. Så bra fotograf är jag inte direkt :P

Kommentarer
Postat av: Majah

suger att de har blivit så kallt ute ;P



Bwt: cool blogg (y)

2009-12-21 @ 14:43:10
URL: http://majahxx.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du ddå?:D

2009-12-21 @ 21:52:30
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0