Wii och runstenar :P

Så typiskt, Wii:et jag var intresserad av har självklart redan blivit sålt..
Jag är iaf hur grymt sugen på ett Wii som helst just nu!
För ett par dagar/vecka sen när jag skrev inlägget där nere var jag småsugen och funderade.
Nu är jag huuuuur sugen som helst!

Ska fortsätta kolla på blocket och så ett tag till iaf, en vecka eller så.
Sen får jag väl köpa första bästa som inte är allt för dyrt om inget bättre kommer upp.

Var ju bara det förra erbjudandet som var så jäkla underbart. 13 spel med för bara 2500..
Man vill ju ha med några spel också, då de är så dyra att man inte alltid kan köpa nya.
Och kul att ha ett Wii för en månad med bara Wii sports typ..

Aja, nu sitter jag i skolan och kollar på ett avsnitt Buffy.
Ska snart iväg till stan och fota en runsten vid Heliga Trefaldighet, och senare i eftermiddag ska jag iväg och fota runstenen i Järvsta.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha, jag vill också ha ett WII!! Jag sitter här med mitt Nintendo 64, haha..

2009-08-27 @ 16:07:16
URL: http://rekann.blogg.se/
Postat av: Mr love

tradera.se? :)

2009-08-28 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0