Långt och gott om veckan som vart.

Har inte direkt haft så mycket tid över denna vecka, varken till blogg eller annan datoraktivitet.
När jag väl suttit vid datorn är det ju också forumet som har fått komma först. Eftersom jag ändå är administratör har jag ju lite måsten. Speciellt nu när vi söker nya moderatorer har jag massor av PM att hantera.

Har inte direkt tid att skriva särskilt mycket nu heller, klockan är redan 22.10 och jag ska egentligen stänga av datorn 22.00.

Detta är vad jag har gjort i veckan:

Måndag: I skolan hade jag enbart en svenskalektion. Sen var jag ner på stan med min mamma och Saga och åt på Subway, sedan var det utvecklingssamtal (som bara gick bra) och sen så var jag med Oggy ett tag. Vi var med Henke och Filip (eller vad han nu hette:P) ett tag också. Sen drog jag hem och hade möte med moderatorerna på forumet.

Tisdag: Sov till 12 och satt mig sedan vid datorn för att kolla forumet. Gick hemifrån 13.20 när jag började 13.30 (annars så måste jag åka buss i 40 minuter och så -.-). På APUn gjorde jag inte överdrivet mycket, gick mest runt och pratade med ungarna och Hannah och så spelade jag Buzz. På min "lunchrast" (17.00-18-00) så drog jag och köpte nudlar att äta. Sen på fritidsgården på kvällen så spelade jag buzz mestadelen av tiden.

Onsdag: Glömde bort att jag inte hade någon mediekommunikation på morgonen (hade tappat bort schemat), så jag var i skolan till 8.30 när jag egentligen började 11.50, kändes inte allt för värt. Men jag såg på film med Nilima och Jacob istället. Filmen hette "Liftaren" och var relativt värdelös, dock fungerade den att titta på. Sen så drog jag och åt med Lalla, Lotta, Mysan(kallades hon inte så?) och Henning. Sen drog jag och Lotta på möte ang. Miljöting (om vi ska få åka eller inte, typ intervju om vi var engagerade nog), sedan var det idrott en snabbis och sedan matte. Efter skolan så var jag med Oggy än en gång, och sedan var jag på bio med Oggy, Nilima, Rossa å Malin. Vi såg "Klassen", en otroligt sevärd film! Efter det var jag och Nilima hem te Malin ett tag.

Torsdag: I skolan så var det matte 12.25, så jag sov till 10 nångång och satt sedan vid datorn innan jag tog bussen 11.33. Efter matten så var det historia, och då fick vi en uppgift och fick gå hem. Efteråt att Oggy hade slutat så kom han till min skola och sen drog vi ner på stan där vi träffade Henke. Vi köpte glass och läsk på Ica innan vi åkte hem till mig. Hemma hos mig så var vi till Konsum med min mamma, och sen så käkade vi pommfritt och vitlökssås. Efter det så drog vi till knoppen (där jag har min APU) och spelade lite Guitar Hero. Huvudanledningen att vi gick dit var iofs för att jag skulle se om jag kunde jobba söndag kväll istället för tisdag, då det är mediafest på tisdag. Sen åkte Oggy hem, och här sitter jag.

Det var snabbt (och rörigt) om min vecka som har gått.
Imon ska jag vara "DJ" på ett mellanstadie disco på Knoppen också.
Vad jag ska göra på lördag vet jag ännu inte riktigt, ha möte med FrozenFear ett tag, men lördagen är lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0