Hej svejs

Sitter hemma hos Oggy och är tråkig som vanligt ^^
Dricker cola och sitter inne på Tribalwars och bilddagboken.

Mitt schema har blivit ändrat så jag slutar inte 9.45 på måndagar längre. Nu slutar jag 14.05.
Men har sovmorgon till 12.35 på torsdagar istället.
Valde detta själv faktiskt. Kändes så onödigt att åka in och bara ha en 45 minuters lektion på måndagar när alla andra i klassen, och alla andra slutar senare, plus att bara resan in till skolan tar 40 minuter.
Vi ha alltså 2 tillfällen att ha Graf A på i veckan, och jag bytte pass från torsdagen till måndagen.

Så har jag fixat APU också. Kommer ha den varje tisdag på Knoppen (fritidsgården i Forsbacka).
Det första stället jag tänkte på att ha APU på faktiskt, så det är jag riktigt nöjd med.

Nu ska jag slå på Oggy litegrann och inte sitta här och vara tråkig.
Jag är seg på att uppdatera, det vet jag. Men skiter jag i också ^^
Uppdaterar när jag själv vill :P

Tribalwars:
Server 2 - AlternativeGirl - Do-A - 14 byar
Server 5 - AlternativeGirl - 150 - 1 by

Haft 22 byar på server 2, så jag är rätt så kass ^^
Men nä, det har vart krig och jag har vart stamlös ett tag :P

Kommentarer
Postat av: Mr love

Det heter stam. xD

Och jag kräver en uppdate!!!!

Fast jag har nog inte så mycket att säga till om. -.-

2008-09-09 @ 07:31:22
Postat av: Lijo1126

Svika Travian. Du är väl inte inne på deras forum också:P Du är våran Administratör inte deras:(

2008-09-18 @ 14:53:54
Postat av: Dazzla

Där ser man.



Lijo1126: TW är faktiskt ganska kul^^

2008-09-19 @ 17:02:55
URL: http://dazzla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0