Hos doktorn och trevlig dag.

Jag får lite smärre damp här vid datorn.. Nämligen så att internet segar som bara den..
Ett tag funkar det felfritt, för att sedan gå så segt att man får damp eller så lägger det ner.

Nu har det en sån där period då det funkar igen, och det är skönt!

Idag har jag vart in till läkaren och kollat upp min handled. Har haft ont i den till och från sen i typ Februari och har liksom inte kunnat stödja den eller nått. Har självklart vart till skolsyster med den (3 ggr om jag minns rätt), men hon har sagt att det inte vart nått fel på den.
- Jag har svårt att röra handen, kan inte stödja den och har en knöl här
- Det är inget fel på den. Låt den vila från idrott och rörelser nån dag bara.
Så har ungefär diskussionen melllan mig och skolsyster sett ut.
Nu när jag var till läkaren så sa de att jag skulle skaffa en stödskena som jag ska ha på armen hela tiden typ. Iaf jämt när jag använder och rör den (vilket Helena så fint påpekade att jag jämt gjorde, med mina små fina viftningar).
Och fungerar inte det, dvs att det blir bättre och jag kan börja använda armen, så måste jag operera den.
Inget fel på den? Nänä, skolsyster in my heart forever <3
Nog kunde man iofs börja fundera den gången hon skickade hem en kille som hade ont i armen med att det inte var nå fel på den. När han gick till läkaren dagen efter höll de verkligen inte med, den var bruten!

Annars har dagen spenderats i skolan/ på stan.
Kom till skolan efter att ha vart och köpt stödskena och lunchat med mamma lagom till att idrotten precis hade börjat. Träffade på Elli utanför som självklart inte bara var sen, utan dessutom hade glömt nyckeln ^^
Vi drog in iaf och Elli bytte om, själv orkade jag inte ta med kläderna (visste inte hur länge doktorn skulle ta), så jag fick agera DJ medans de andra kämpade ^^
DJ menas såklart med att jag tryckte på start och paus var 45 sekund ^^

Efter idrott så satt vi tjejer kvar ganska länge i omklädningsrummet och snackade lite allmänt. Bland annat om Halloweendiscot Nilima å Helena anordnar, samt om lite "fint" skvaller jag hörde förra veckan xD
Ni som vet vad jag menar, fattar verkligen det roliga i det. Ni andra, tänker jag inte direkt berätta för.

Efter idrotten var det matte (där jag absolut inte fattade någonting) och sedan drog jag och Oggy ner på stan.
Där gick vi mest runt och drog bara. Kollade LPs på Petter och Lottas, kollade kläder på Åhlens och bara snackade. Han köpte Chai Latte och jag Hot Chocolate på Georges oxå, men de tog vi med oss och gick runt på stan med.
Är det fint väder så är det. Onödigt att betala 5 kr extra för att sitta inne på ett rörigt café.

Iaf, efter det så åkte jag hem och la mig i sängen för att läsa lite. Käkade sedan middag (vitlöksbaguette :P) och sedan satt jag mig här.
Kan säga att det är ganska så svårt att skriva med stödgrejen, så jag börjar bli rätt trött i armen.
Men kan ju inte direkt ta av mig den, då det är vid speciellt sådana här tillfällen jag ska använda den.

Gårdagen spenderades på Knoppen där jag har APU. Vet inte om ungarna tyckte jag var dryg eller inte då jag sprang runt med solbrillor jag hittade och sa att jag var vampyr ^^

Bjuder på en bild från idag:
Me
Fast jag vet att skjortan och jackan inte direkt går ihop med varandra.

Kommentarer
Postat av: Mr love

A-G!

Du lovade ju att vi inte skulle berätta för någon att vi är vampyrer! :O

//Mr love

2008-10-17 @ 07:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0