Skolan och McCartney vs McDonalds

Onödigt att komma till skolan 12.20 och veta att man inte har matte, utan att man bara har historia, som börjar klockan 15.00 -.-

Aja, matten var inte tråkig för det. Vi fick ju ett par tal att göra, så vi var ett par som satt kvar i klassrummet. Dock var det nog bara 2-3 pers som gjorde några tal över huvud taget, resten av oss hade mest skoj ^^,
Vi körde hänga gubben, klassiskt sådär jue ^^
Ett par av de fina orden vi hade var:
Tuppfäktning (mitt ord)
Missionärsställning (mitt ord)
Tidelag (jonas ord)
Och jag minns tyvärr inte Jacobs ord, dumt nog. De var ju bäst jue ^^

Philip sprang runt och fotade allt med Simones kamera, speciellt Jonas fina miner.
Och Elli försökte slå Jacob med en stol. Med mera, med mera.
Skoj hade vi iaf ^^

Efter det gick jag hit till datorn för att spela tribalwars och The West. Ha nått att göra liksom ^^,
Känns kul att jag jämt är stressad som fan, men när jag har tid över, så har jag inte tillgång till att göra något -.-

Ringde hälsovårdscentralen på förmiddagen, eller mamma gjorde.
Jag har ju problem med min handled. Så jag ska dit den 15, men får se vad de kommer fram till.
Är så jävla irriterande att jag kan avända min hand normalt, liksom bära grejer och vinka och sånt. Men så fort handen trycks bakåt och jag typ försöker stödja mig med handen eller sådant så gör det ont.
Jag kan alltså inte vara med på idrotten, då t.ex bollar gör att handen trycks bakåt och skapar ett tryck, och då gör det ont.
Armhävningar (som vi verkar syssla med typ jämt) kan jag inte heller göra då det skapar ett tryck på handleden och det gör ont.
Har vart så här sen i Februari nu -.-
Undrar om läkarna ens hittar nått fel, eller ska jag bara få gå run och ha så här hela jävla livet. Kul isf, för då kommer jag då fan inte få nått idrotssbetyg.

Appropå ingenting så dissar Paul McCartney McDonalds nu också.
Han är vegetarian och har varit det jättelänge, och nu är han arg över att McDonalds i Liverpool har bilder på han och Beatles på väggarna. Han vill väl inte bli sammankopplad med McDonalds och deras produkter eftersom han är vegetarian.
"- Tror McDonalds att Beatles fans är idioter? Det är både löjligt och förnedrande att använda bilderna för att sälja hamburgare. Bojkotta McDonalds - inte bara i Liverpool, låter Paul McCartney hälsa via sin talesman Geoff Baker." - Från expressen.

Läste detta på texttv igår. Dissar ju redan McDonalds, så finns inte så mycket mer jag kan göra.
Dock känns det lite löjligt, han kan väl helt enkelt be de ta ner bilderna eller nått.
Men jag gillar McCartney ändå ^^,

Kommentarer
Postat av: Mr love

Smilisar!!!!! :D

//Mr love

2008-10-10 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0