Lördag och lite uppdatering

Vad dålig jag är på att uppdatera min blogg nu för tiden. Men jag bryr mig inte riktigt :P

Sitter hemma hos mig och sysslar med lite saker här vid datorn.
1. Jag jobbar med min historia uppgift
2. Jag spelar The-West
3. Jag skriver blogg
4. Jag är inne på forumet (travian såklart:P)
5. Jag pratar med besaro
6. Jag lyssnar på Beatles
7. Jag är med Oggy ^^

Vad har hänt sen sist då?
Mina fingrar mår mycket bättre. Har bara blåsa kvar på pekfingret (det finger som var värst).
Annars är det ju inte så jättemycket. Jag har vart i skolan, jag har pluggat, jag har vart med Oggy, och jag har vart med Henkis och andra trevliga människor.

Ikväll ska jag ta med mig en popcorn påse, min cola och Oggy för att dra hem te Henkis för att se på film och ha det mys :)
Saga kommer nog också.

Nästa vecka ska jag antagligen köpa en Beatles affisch. Känner för det första att min dörr är så himla ful, och dessutom vill jag så gärna ha en Beatles affisch, det har jag velat jättelänge.

Får se till att tigga 150 kr av mamma till nästa  helg ungefär, räcker till affish och en fika på George också :)
Och då har jag 200 kr kvar för resten av månaden. Funkar fint det ^^,

Kommentarer
Postat av: Mr love

Lever du på nudlar? :o

//Mr love

2008-10-04 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0