Dagen :)

Har börjat blivit lite aktiv på Mer-Trafik igen.
Som ni vet var jag negativ till den sidan förut, men då den faktiskt inte bara ökar besökarna, utan aktivitetn och kommentarerna är jag inte det längre!
Annat vore det om folk bara besökte bloggen för att själva få mer besökare, men nu när de faktiskt kommenterar och klickar runt så känns det ok :)

Min länk ifall ni vill gå med: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=AltGirl

Idag har jag vart i skolan från 9 till 2, och efter det vart med Oggy, Saga å Lollo på stan :)
Saga, snäll som hon är, bjöd mig på Subway macka :)

Sen drog jag hem och duschade mina fötter i varmt vatten och masserade in dom med cherry blossom palmolive (har man inte tid med fotbad får man ta snabbverisionen), då jag hade så grymt ont i dom efter att ha gått omkring på stan.
Borde verkligen skaffa mig ett par bättre skor, men jag vill inte :P

Sen drog jag på styrelsemöte (i morsans fula foppatofflor fast jag lovat mig att aldrig ha sådan, men mina hälar tåldes inte ens att gå på annars :/ ) på Knoppen, en fritidsgård.

Och sen dess har jag spelat tvspel och suttit här.
Nu ska jag ner och poppa popcorn och mysa på mitt rum :)

Imon har jag skyddsombudsutbildning från 08.30 till lunchtid, och sen APU från 13.30 till 21.00.
Ganska så fullbokad dag liksom :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som det :)

Såg dig på stan förut ^^

2008-10-07 @ 20:56:02
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Postat av: Superman

Jag vet att jag är snäll, vad annars?

2008-10-08 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0