Todays list..

Klockan är 11.55 och idag har jag:
1. Klivit upp och klätt på mig (nähä? :O)
2. Åkt till skolan och vart där 1 timme
3. Avslutat mitt konto på Travian
4. Gjort ett nytt bildmanus
5. Knäppt massa egobilder
6. Åkt med bussen hem
7. Spelat Klondike på ipoden :D
8. Pratat med mamma och lurat till mig Creame Freshe till att göra vitlöksås :D
9. Plockat ur diskmaskinen
10. Läst om Gurra i tidningen, och hela resten av tidningen med btw.
11. Gjort vitlökssås
12. Sköljt av sirapsflaskan (lite kladdig den blir eller..)
13. Haft på ett sött litet plåster på mitt sår på fingret.
14. Satt mig vid datorn och kollat bilddagboken.
15. Lagt in bilder på datorn
16. Lyssnat på Medic Droid

Och så här ser fortsättningen av dagen ut: (ej i ordning)
Åka med 20 i 3 bussen för att träffa Oggy, och förhoppnignsvis fler trevliga människor.
Skicka ett sms för att säga till Oggy att jag kommer 20 över 3.
Laga pomfritt till lunch till mig och min storebror
Vila litegranna efter maten.
Köpa läsk.

Och så vill jag träffa Ida, för jag saknar henne ^^
Och ja, idag mår jag bättre :)
Jag längtar tills helgen med Stockholmsresan och filmkväll på lördagen :)
Nu är klockan 12.04 och jag ska ner och göra pomfritt. Ha en bra fortsättning av dagen och kolla in min bilddagbok för alla egopixen ;)
http://alternativegirl.bilddagboken.se (kommer antagligen att byta namn till altgirl eller nått annat där med :O :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0