Måndag

Jag är trött. Jag kände det helt plötsligt. Och jag har ont i ryggen. Det är inte kul.

I lördags sov jag hos Oggy i Sätra tsm med KW och Henkis. Vi hade roligt och vi kollade på Clockwork Orange och Dawn Of The Death. Fast Henkis somnade tidigt och när KW väl sov så sov han verkligen djupt, vaknade fan inte av någonting x)
Jag sov 3 timmar innan jag blev väckt av Oggys katt, och sen väckte jag Oggy oxå som fan inte ska få sova om jag själv är vaken xP

Sen på söndagen så var jag med Oggy sen efter att ha sovit nån timme, och vi gjorde som vanligt ingenting. Jag bjöd min storebror på pomfritt och vitlökssås, Oggy ville inte ha.

På kvällen så tog jag ner mitt playstation från vardagsrummet och sen spelade jag ut Tony Hawk Underground från början till slut, och gick sedan och la mig klockan 4 x) Drack massa läsk med :D

Sen vaknade jag klockan 11, och drog tsm med Kajsa te Annis. Där såg vi på Alice i Underlandet, och bara allmänt umgicks ett tag. Madde var med där, och Diablo (Andreas) som är Annis lillebror. Jag hängde inne hos honom och lyssnade på musik, bland annat Hendrix. Sen visade jag honom lite bra musik (även om Hendrix är bra såklart!), bland annat John Butler Trio och Kapten Röd ^^

Sen har jag vart in te stan och hämtat min syrra vid tåget, och köpt 5 stycken minibaguetter och en cola på Konsum Nian. Det var David som satt i kassan ^^

Nu ska jag nog ner och äta pomfritt så jag får äta upp resten av vitlökssåsen. Det är endast pga vitlökssåsen måste ätas upp som jag vill ha pomfritt (A)
Sen ska jag äta upp mina baguetter och dricka massa läsk. Och spela Tony Hawk såklart :D

Grattis alla som kom in på det dom ville te gymnasiet iaf :)
Speciellt till ni som kom in på media så ni kan leka med mig x)
Diablo kom in på SamSam han med :)

Du är fet, KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0