Varm dag

Idag är det väldigt varmt, som de tidigare dagarna, men som tur är så blåser det iaf lite. Så jag överlever.
Oggy och jag sitter i vardagsrummet, för där är det kallast i hela huset. Mitt rum är ju ganska så litet, så där blir det lätt varmt, även om man har fönstret öppet.
Vi gick till Konsum och köpte oss varsin läsk. Jag köpte cola såklart och Oggy köpte sockerdricka. Han köpte även en påse chips, men det har jag inget emot ^^ Då kan jag smaka (A)

Har inte orkat äta nått idag ännu. Eller ja, jag har ätit några mackor med ost ^^
Är egentligen för varmt att äta, man får ingen direkt aptit. Men ikväll kanske det blir pomfritt och vitlökssås :D
Igår blev det soppa, och jag svettades ihjäl när jag åt den x)

Idag har jag samma shorts som igår (jag äger bara två stycken och de gröna har jag nästan aldrig på mig ^^) och så har jag bytt min smutsiga t-shirt mot min rosa skjorta.

bloh

Kommentarer
Postat av: Mr love

Jag har gett upp. Jag är slagen. :(

Men jag ska ändå iväg imorgon så I'm still happy. :D

2008-07-28 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0