Moderatormöte och ingen Bosse

Godmorgon.
Sitter här vid datorn ganska så nyuppstigen, vilket är rätt så fantastiskt eftersom klockan är före två!
Visserligen är den bara 3 minuter i två, men jag har vart vaken sen strax efter 1.
Och idag är det vackert väder ^^,

Igår kväll hade vi moderatorer och administratörer på forumet (forum.travian.se) ett möte över msn. Ni medlemmar behöver inte oroa er, utan det gick faktiskt väldigt bra. Det mest ordnade mötet vi någonsin haft, och flest deltagare också! Nog för att de andra mötena brukar gå bra med iofs ^^,
Efter mötet så satt vi kvar och flummade ett bra tag. Jag gav upp och gick och la mig strax efter 12-slaget. Vi fick höra FrozenFear både bröla och sjunga! Och han försökte få Meudey att sjunga, hur det blev med det vet jag inte riktigt. Men jag vet iaf att hon försökte smita undan ^^

Sen pratade jag med Johan Borg ett tag oxå :D
Dock så hann vi inte prata särskilt länge innan jag var tvungen att stänga ner, men det var trevligt att bara få snacka lite med honom :)

Och när jag väl gick och la mig så var Bosse inte på rummet alls, utan jag kunde sova hela natten lång. Eller ja, iaf tills på morgonen då jag blir väckt av min lillebror ett par gånger om då han har problem med att stänga dörren, han dunkar alltid igen dörren -.-
Men Mr Love kan vara rätt så lugn, eftersom jag är rätt så säker på att Bosse lever. För igår när jag var i köket och åt så var det en jäkla fluga som flög och satte sig på min arm hela tiden och var ivägen. Och det är precis så Bosse brukar bete sig, så jag skulle chansa att det är han.

Nu ska jag snarta åka in till stan och träffa Henkis. Då ska jag få tillbaka min kamera, om han kommer ihåg den ^^
Sen så ska jag även träffa Oggy lite senare. Och förhoppningsvis Lindalajz med. Och ja säkert fler pers ^^

Btw! Jag som kände mig lite överdriven när jag hade skrivit 3 inlägg på en dag. När jag surfade runt på mer-trafik så hittade jag en som hade skrivit hela 12 inlägg den dagen! Och så var det alla dagar.
Jag tycker inte man måste hålla sig till just 1 inlägg per dag. Men fler än typ ja 3, då blir det lite jobbigt att läsa och hänga med tycker jag. Eller? Hur många skriver ni per dag?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: Världens underbaraste människa. Aka. Min pojkvän..

Dårå?

2008-07-05 @ 00:33:58
URL: http://suppose.webblogg.se/
Postat av: Mr love

Gooo Bosse!!! ;)

2008-07-07 @ 08:25:02
Postat av: Alvedon

Vem e bosse Hmm Idag har jag skrivit nio inlägg och det kommer bli fler... BTW, Hon heter faktiskt Meudwy! Måste vart kul å höra Frozen sjunga^^



Ha de gött!



//Alvedon

2008-07-14 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0