Ska'n'ska till bullret!

Godmorgon allihopa.
Jag kollade faktiskt min blogg och upptäckte att jag började ganska så många inlägg med "nu" eller "just nu".
Jag ska försöka sluta med det. Varför vet jag egentligen inte, men jag tyckte det var lite störande x)

Innan jag skriver mer så tänkte jag bara säga att Augustibuller har haft ett till bandsläpp :D
Ska’n’ska
Splitside
Pickadoll
Civil olydnad

Jag lär ju säga att Ska'n'Ska är det härligaste med det. Nog för att jag såg dom förra året på bullret med, men jag har för mig att det inte var hela konserten. Vilket som så minns jag inte så mycket, det var grymt länge sedan. Så det var ju mycket trevligt. Blir många bra band på buller i år :D
Känns som det inte kommer bli mycket sömn, jag har flera tidiga pass att jobba och ett som börjar klockan 04.00 oxå.. Men det är det värt, för jag jobbar inte på kvällarna då alla bra banden spelar iaf :) Får väl bli några timmars sömn vid 10 tiden då det är som lugnast, precis som förra året x)

Bosse the fluga störde mig hela natten igår igen! Och han vägrade att flyta ut genom dörren fast jag lämnade den öppen. Det slutade med att jag kunde somna ändå vid 5-6 tiden, men att jag vaknade vid 7tiden av den jäveln igen! Jag gick då ut i köket (efter några till misslyckade mordförsök för hand) för att leta efter en flugsmälla att döda den jäveln med. Men självklart hittade jag ingen sådan och gick in för att lägga mig igen. Tur som det var då upptäckte jag att han följt med mig ut i köket, men inte in på rummet igen!
Prisa gud, hoppas jag slipper Bosse för all framtid nu!

Jag är fett grinig idag så jag ska ta och köpa dricka och annat gott och gotta mig med i helgen.
Sen kommer jag ha slut på pengar, men jag kommer iaf vara lite lyckligare, för en stund.

En Ska'n'ska video:

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: hästen heter fredag

2008-07-03 @ 18:42:39
URL: http://suppose.webblogg.se/
Postat av: Mr love

Du får inte döda Bosse! xP

2008-07-03 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0