Bush vs Zombie

Godagens.
Jag sitter hemma hos Oggy och väntar på att han ska koka klart sina nudlar så jag kan göra mina.
Mycket näringsfull och nyttig mat sörru ;)

Vi har nyss varit iväg till Lidl och köpt chips och cola som vi ska ha till Scrubsmaratonet ikväll, och det är ungefär det enda vi har gjort idag. Vi vaknade vid 1 tiden men klev inte upp fören halv 3, och då gjorde vi ingenting heller.
Men ja, orka göra nånting konstruktivt xP

Igår reste vi upp tältet som Oggy å Tobbe har köpt till Buller. Sen smyckade vi (Oggy) det med massa fin sprejfärg. Bilder på det senare kommer upp på bilddagboken så snart jag kommit hem och kan lägga in de på datorn. Vi skrev massa fint, och ritade massa fint med.
Vårt campnamn kommer vara:
"(klass) kamp Röding"

Mycket snyggt sörru :D
Det blir jag, Oggy, Tobbe å Kajsa :)
Nu är jag fett pepp och förväntansfull på buller alltså!

Nej, nu ska jag iväg och käka lite nudlar. Får se om jag kollar in i pauserna på Scrubs ikväll för att läsa kommentarer (som jag hoppas att jag får xP) och läser lite andras blogginlägg. Tills dess bjuder jag på en fin video:

Bush vs Zombies

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej. Kul att se dig en stund idag. Det är inte så ofta nuför tiden. Ha det bäst. Kram Mamma.

2008-07-06 @ 20:20:56
Postat av: Mr love

OMG! De har hittat mig. Måste springa. Fast jag kan ju bara gå långsamt... Argh!

2008-07-07 @ 08:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0