Krogen igår

Var ut på krogen med Nilli och Ida igår.
Först så blev det Rockbaren med Nilli, men eftersom klockan ändå var rätt så tidigt och ingen kommit igång där ännu så drog vi oss till Old Saints istället.
Där träffade vi på Patricia och hängde med henne ett tag, vilket var trevligt eftersom det var ett tag sen vi sågs :)

Sen kom Ida, och strax före 11 drog vi oss tillbaka till Rockbaren igen.
Idas kille Robban kom även han med efter ett tag, och vi träffade bland annat på födelsedagsbarnet Salve, David, Carro och Mattias.
Jag var snäll och lovade Mattias att jag var tjejen som skulle dela hytt med Carro på studentkryssningen och absolut inte ta hand om henne :)

Vi träffade även på Alexander, våran lärarpraktikant.
Han var på Rockbaren med sin kompis så vi gick dit och hälsade ett tag.
Han tyckte nog att det var ganska pinsamt skulle jag gissa mig till, men han sa inget iaf ^^
Hans kompis satt och asgarvade hela tiden, han kunde nog inte komma över att vi var Alex elever xD

Drog hem så att jag var hemma vid 2tiden, och gick och la mig ganska direkt.
Idag vaknade jag vid 1 men låg och drog mig i typ 2 timmar.
Efter det blev det chips till frukost, och sen datorsittande :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att du vet hur allt ligger till?

Tror du att samhället spelar med öppna kort?

Har du någon gång tänkt att vi kanske är lurade?



Kolla in min blogg: www.Nathaliie016.blogg.se



Titta på inlägget "ZEITGEIST - MOVIE"

Och se filmen, den är värd att se tro mig!



Ha det så bra!

2009-11-15 @ 16:17:42
URL: http://nathaliie016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0