TPSH2+3

Sitter just nu hemma och lyssnar på musik från Tony Hawk Pro Skater 2 och 3.
Haha nostalgitrippar ^^
Även fast jag har 3dje spelet och spelar det lite då och då fortfarande, så påminner det ändå om gamla tider med Johan och hans ps1 ^^

Och så sitter jag inne på msn och pratar med massa folk, men endast viktiga saker ^^
"Heter du inte Nino, är med i TraviamTeam eller har ledarroll i TUII/TUIII vill jag inte att du skriver om det inte är viktigt!" - Mitt PM ^^

Två stycken möten ikväll vid exakt samma tid, med många viktiga saker att ta upp. Kan allt bli lite jäktigt det ^^
Så nu sitter jag och förbereder inför det ena mötet, och mest känner av lugnet före stormen ^^

Funderar på om jag ska kika in i min mammas sovrum, se lite söt ut och be om pengar te cola ^^
Tyvärr har ju konsum stängt så det får bli kapitalistcola, men det är det nog värt, jag är så grymt sugen ^^

Blir grymt sugen på att spela Tony Hawk när jag lyssnar på denna musik alltså xD
Får se om jag snor med mig playstationet ner på mitt rum och spelar det hela natten sen ;)
Fast sno kan jag ju inte säga, det är faktiskt mitt spel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0