Jag har inte ens mina drömmar kvar

Jag tycker aldrig att livet har vart lätt. Jag kan inte säga att jag längtar tillbaka till när jag var barn eller tonåring för att allt var så mycket enklare då. Det var det inte, det var förjävla svårt då med. 
Men nu är det värre ändå. 
 
Vad ska jag bli när jag blir stor? 
Jag är tydligen stor nu. Men har ingen aning om vad jag ska göra av mitt liv. 
Jag förstår mig verkligen inte på samhället, är inte gjord för att passa in i det. Hur ska göra? Jag vet inte, och det ger mig panik.
Min hjärna fungerar inte som den ska. Den klarar inte av att behöva ta hand om alla dessa problem och lösa dom. Den kan inget annat än att må skit, den förstår inte. Så vafan ska jag göra?
Jag har inte ens mina drömmar kvar. Det är tomt bara. 

Kommentarer
Postat av: Jesse

Styrkekram till dig fina du

Svar: Tack :) <3
AltGirl

2015-03-24 @ 23:35:24
URL: http://https://kaninpaj94.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0