Så nu är det 2015 alltså

Första inlägget i för år alltså. Woop woop!
 
Har inte skrivit på ett tag nu. Har vart alldeles för mycket att göra. Och mina tankar har vart alldeles för surriga för att förska få ner i skrift. Iaf en skrift som delas publikt.
2014 är nu över och man kanske borde skriva någon sammanfattning över året? Höjdpunkter och diverse? Men jag orkar inte riktigt. Det har vart ett år som har vart både bra och dåligt, tyvärr mest dåligt. Mitt mående har vart i botten nästan hela året. Många händelser har skett som dragit mig tillbaka, och många händelser som borde ha skett för att hjälpa mig framåt har inte skett. Det har vart problem med det mesta tyvärr.

Nu är det 2015, och hitills har det inte vart särskilt bra heller. Dock har ju endast 9 dagar gått hittills och jag hoppas iaf att i år är året som jag kan få någon slags ordning på mitt liv och mitt mående, och hålla det.
 
Det förra året slutade dock väldigt gott, precis såsom det nya året också började. Min lillebror Sebastian kom ner hit med en kompis och firade nyår med oss och var här i ett par dagar. Det var fantastiskt trevligt att få umgås massa med honom. Dels för att jag saknar hela mina familj så otroligt mycket ibland, och ingen av dom har fått möjligheten att komma ner och hälsa på mig fören nu när han kom. Och dels för att vi inte är uppväxta med varandra, utan setts lite sporadiskt under våran uppväxt och först när jag var i vuxen ålder fått kontakt igen. Så det är fett najs att lära känna honom ännu mer och bara umgås med honom. Han är en fantastisk person också, och det glädjer ju varje storasyskon att se sitt småsyskon växa upp och bli en så vettig människa :)
 
Sen måste jag ju ändå nämna en händelse ifrån 2014 som var riktigt riktigt fantastisk, oavsett all jävla skit som hände. Den 18 Oktober 2014 flyttade mina älskade Blixten in hos mig! Han har skänkt mig så otroligt mycket glädje och kärlek, så mycket som jag inte ens trodde var möjligt. Vissa dagar när det har känts som att mitt hjärta ska gå sönder av sorg och oro har jag kunnat burra ner mitt ansikte i Blixtens päls och bara känna hur jag direkt börjar må bättre. Han är så otroligt söt, fin, rolig, knäpp, smart och bara alldeles alldeles underbar! 
Jag är så grymt jävla tacksam för att honom i mitt liv verkligen! <3
 
Nu ska jag ta och plugga lite mer, vilket är ungefär allt jag har gjort idag nästan. Tänkte ta och unna mig lite The Sims 3 senare ikväll också. Har en rätt bra familj med hus jag har byggt upp nu som jag bara väntar på att få börja spela med. Tomtens värde just nu är över 730.000 simoleons (eller simdaler som det heter på svenska)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0