5 dagar kvar till operation

Idag är det bara en dag kvar tills jag ska på mitt inskrivningsbesök inför operationen. Där kommer jag få träffa ortopedläkare, narkosläkare och sjuksköterska för samtal, undersökning och provtagningar. Kanske ytterligare någon röntgen om dom tycker att det behövs, var ändå ett tag sedan den sista jag gjorde. 
 
På måndag sker själva operationen, alltså endast 5 dagar kvar. Nervöst och stressigt.
Men på ett sätt så börjar det sätta sig lite mer, och jag har kunnat lugna mig över vissa saker. Massa saker jag känner mig orolig över fortfarande dock.
Det är massa annat som har kommit upp nu som jag inom snar framtid behöver ta tag i också, som inte är särskilt roligt alls. Livet gillar verkligen att göra det surt för mig.

Men men, imorgon får jag förhoppningsvis svar på alla frågor, och om 5 dagar är jag äntligen opererad!

Nu ska jag spela massa mer The Sims 3, passar på så mycket jag kan nu inför när jag kommer vara på sjukhus en hel vecka typ. 
Jag spelar på min Legacy Challenge nu, men det går rätt långsamt eftersom en av mina simar (Carina) är arkitekturformgivare, så jag har som jobb att designa om rum i andra simars hus. Och med tanke på att den delen är det roligaste med själva spelet nästan, så tillbringar jag ibland rätt lång tid med att designa ett enda rum :P
Men spelet går vidare iaf. Diana är ung vuxen och börjar bli en känd sångerska, vilket också är hennes livsmål. Hon dejtar en kille vid namn Octavio, och de börjar fundera på att skaffa barn tillsamman.

Här är mina första inlägg om min Legacy Challenge: Del1 och Del2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0