Sjävklart liksom :)

Gick till affären idag för att posta ett brev som behövde skickas iväg idag.
Självklart så när jag kommer dit inser jag att kuvertet precis är för tjockt för att få plats i postlådan, så jag måste gå in på affären och ge det till posten där inne i stället.
Självklart så när jag kommer fram till postluckan står där reda en person och väntar, självklart är det en äldre farbror.
Självklart ska han också skicka iväg med spårningsbart eller liknanade, fast han har ingen som helst koll på hur det fungerar.
Självklart ska han betala över 100 kronor med mynt sen också.
Självklart liksom..
 
Det går bra med ryggen iaf :P
Klarar ju som sagt att ta mig till affären fram och tillbaka. Jag försöker sitta och stå så mycket jag orkar, och tar en kort promenad varje dag. Det ömmar och gör ont, men jag klarar mer och mer för varje dag iaf.
Jag är mycket piggare nu än vad jag var för bara en vecka sedan. Så även om det gör ont, så känns det väldigt positivt. Innan operationen hade jag ont varje dag också, och då blev smärtan bara värre och värre.
Nu går smärtan hela tiden stadigt nedåt, och jag orkar mer och mer för varje dag istället :)
Med mycket vila emellan, så klarar jag mig rätt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0