Så nu är påskhelgen över

Dem senaste dagarna har vart ganska så upp och ner. Jag har haft väldigt mycket ångest, men samtidigt så har det varit rätt hanterbart ändå. Så det har ändå vart en helt okej helg, solen har lyst rätt mycket också.

I söndags tog jag mig ut till Martins systers hus och käkade påsklunch med hennes familj plus Martins bror och hans familj också. Var trevligt att få komma ut lite, se vart de bodde, umgås lite och få äta lite god mat :)
Plus att jag fick leka med lego också! 
Hade tur med att ryggvärken var väldigt liten den dagen, och ångesten höll sig borta nästan helt också. 
Självklart var jag ju helt slut i ryggen när jag kom hem därifrån, men det gick bra under tiden iaf. Så det var värt det :)
 
Idag funderar jag på om jag klarar av att ta mig till stadsbiblioteket. Har vart riktigt sugen nu på att läsa något efter jag läste ut Cirkeln under en natt. Har två olästa Dean Koontz böcker hemma men är inte riktigt sugen på dem. Egentligen borde jag väl låna de andra delarna av Engelsforstrilogin (Cirklen var del 1) att läsa, då jag verkligen gillade den första delen.
Men, jag vet inte om jag klarar av stadsbiblioteket idag. Jag hittar inte riktigt där, och så är det så mycket folk, så det blir rätt jobbigt ändå.
Tur att det stänger klockan 21 ändå, så jag har ju några timmar på mig att försöka peppa upp mig till att ta mig dit.
Biblioteket är ju annars ett av de bästa ställena jag vet, jag orkar bara inte riktigt med det när jag är låg eftersom jag inte orkar med massa folk. 
Får se hur jag gör helt enkelt, annars går jag dit någon annan dag då jag känner mig piggare bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0