Hej.

Var ett tag sedan jag skrev, men allt fortsätter att gå framåt. I alla fall med ryggen och den fysiska smärtan.
Varje dag nu så märker jag skillnad. Jag orkar så mycket mer, det tar längre tid innan jag får ont och när jag väl får ont så gör det inte lika ont ens längre. 
Bara för en vecka sedan behövde jag upp till 4 stycken Citodon varje dag för att klara av min värk. Nu ligger jag snarare på 0-2 stycken, även fast jag gör så himla mycket mer. 
Det känns bra! :)
Var dessutom till läkaren i tisdags och fick veta att allting såg bra ut. Röntgade ryggen, pratade med läkaren och fick lite nya övningar av sjukgymnasten.
 
Det psykiska orkar jag inte ens gå in på just nu. Jag vet inte vad jag ska säga helt enkelt. Ord räcker inte till ordentligt. Men jag är ledsen iaf, riktigt jävla ledsen. Jag vet inte ens om jag varit så här ledsen någon gång förut.
Men jag jobbar på det, hanterar det så gott jag kan. Gör vad jag kan. Och så länge så lyssnar jag på massa massa musik, och låter små små textrader beskriva mitt liv. Det känns lite enklare så.

♫ Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka
Att allt dåligt för med sig något gott ♪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0