Måndagsmorgon

Känns som om tiden går väldigt snabbt just nu. Nyss var det ju sommar, nu har veckorna bara flugit förbi och det är nog inte lång tid tills första snön kommer.
 
Ännu en helg har hunnit med att passera. I torsdags så kom ju äntligen Martin hem efter att ha varit på praktik i 5 veckor. Så har fått umgås och krama på honom hela helgen nu! :)
Helgen har annars mestadels spenderats med att spela tv-spel, se på tv-serier/youtubeklipp och bara allmänt umgåtts. Love har sovit här hela helgen och Dennis och Ippe har vart förbi flera gånger. Har nog haft en av dom softaste helgerna på länge!
 
Nu sitter jag vid en dator på Miroi och försöker komma på planer för mitt liv typ. Väntar bara tills det ska bli december nu så jag kan få besked om jag kommer in på utbildningen till våren eller inte. Börjar bli trött på att söka jobb nu.
 
Även om tiden går fort i det långa loppet, så kan ibland vissa dagar kännas som om dom aldrig ska ta slut. Idag är det måndag, och måndagar har en tendens att vara sådana dagar. Men förhoppningsvis ska nog denna dagen kunna gå rätt så fort ändå. 
Jag har gårdagens pizza med mig till lunch och cola att dricka, så förhoppningsvis ska jag klara av "arbetsdagen". Sen är Love kvar i eftermiddagen när jag kommer hem också, så blir till att umgås med han och Martin ikväll. Blir nog en ganska bra måndag till slut ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0