"Du Ritar Fult"

Satte mig och googlade runt på lite bilder och klippte och klistrade sedan i paint.
Det resulterade i ny bakgrund till bloggen, samt att jag satte in en liten pingvin bredvid rubrikerna.
Tidigare var det en svart stjärna vid rubrikerna samt en bakgrund med lite stjärnor och tjoffs. Ser ni den så är det bara att trycka på F5 för att uppdatera sidan så ska den nya synas.
 
Har en liten förkärlek till pingviner faktiskt. Räknar det till det näst bästa djuret!
Sjökor kommer ju självklart på första plats, även om de inte är riktigt lika söta.
 
Jag gillar att sitta och rita när jag lyssnar på långa föreläsningar eller liknanade. Då blir det ofta pingviner jag ritar, tillsammans med små grisar, en valross eller kanske lite streckgubbekrig. Perfekt sätt för mig att hålla hjärnan och ögonen vakna, speciellt när det är lite tråkiga föreläsningar.
 
Här har ni lite fina bevis på mitt exemplariska ritande, gjort i paint med en kass touchplatta som mus:
 
 
Nu har jag lyckats fördriva tiden ytterligare, och snart är det dags att gå hem och göra helg! :)
 
Någon som sett den kortfilmen på youtube jag fått min rubrik av? "Du Ritar Fult". Grymt bra!
Från samma gäng som gjort "Den Blå Mannen" och "Nakenlekar", rekomenderar att ni ser bäda dom två också! Nakenlekar för att den är rolig helt enkelt, och Den Blå Mannen är allvarligare men så fantastiskt sevärd!
 
Nu tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0