Blogglista

Eftersom jag inte direkt har något annat bättre för mig, så ska jag fylla i den här listan som jag hittade på en annan blogg. Så kan det gå, när klockan känns som om den går riktigt riktigt långsamt och jag inte kommer på något annat att göra innan jag äntligen får gå hem för idag!

 

När vaknade du imorse?
07.00 ringde första alarmet, men klev inte upp fören klockan var ca 07.40.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Kommer inte ihåg exakt, men det var ganska svårt att ta sig ur sängen i morse. Så det var väl det vanliga, önskan om att somna om ^^

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej, jag brukar inte ringa folk särskilt ofta och speciellt inte på morgonen. Skickade iväg ett sms till Martin när jag satt på Valand och väntade på vagnen, bara för att kolla att han tog sig upp.

Vilket humör är du på?
Lite mittemellan skulle jag väl säga. Har lite ont i huvudet och är trött, men mår ändå helt ok!

Vad har du på dig just nu?
Svarta jeans, Yoda tjocktröja och mössa som det står "Hej" på massa olika språk på.

Har du ont någonstans?
Ja, jag har alltid ont i ryggen och just nu har jag lite smått ont i huvudet också. Fast ryggen är faktiskt helt ok om man jämför med hur det brukar vara.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag skulle vilja ha Kentucky Fried Chicken, massa pommes och massa dipsåser. Sen en god och frisk sallad till det och en kall öl hade inte vart fel heller!

Hur mycket var din senaste lön på?
Runt 12.000 efter skatt tror jag det var, och det var för två år sedan.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Det minns jag inte, för det var riktigt länge sedan jag betalade med kort. 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Började dagen med att öppna upp min gmail som vanligt.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Inga planer faktiskt. Bara ta det lugnt hemma och se på tv-serier och spela spel med Martin antar jag.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har inte lyssnat på någon musik alls idag faktiskt. Äger inga hörlurar så det är lite svårt att lyssna på musik om jag inte är hemma och kan dra igång högtalarna.

Varför ska man läsa din blogg?
Varför inte? Jag skriver om det jag känner för. Känner nån av er för att läsa det, så gör det. Thats it.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag hade precis kommit hem från Sahlgrenska sjukhuset och lade mig i sängen för att sova en stund.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ingen aning, vi märker väl :P

När fotade något senast, och vad?
Fotade tavlan inne i ett av de andra klassrummen idag eftersom lösenordet till internet stod där.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Nej antagligen inte. Kanske följer jag med Martin och handlar lite mat sedan, beror på om något behövs där hemma eller inte.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Sträcker jag ut det riktigt långt kan jag sparka lite på stolen framför mig. Men eftersom det sitter en kille där så tror jag att jag undviker det.

Vad tror du att klockan är?
Jag visste redan att klockan var runt kvart över 2, ganska svårt att inte se det när man har klocka på datorskärmen.

Vad borde du göra idag?
Söka jobb kanske. Men pallar inte riktigt det nu. 

Vad ska du ha på dig idag?
Jag ska fortsätta ha på mig det som jag har nu.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
"Vill du ligga med mig?" till Austin Butler kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0