Äntligen helg! Vad händer nu då?

Idag är det fredag och det innebär att det äntligen är helg!
Dock har jag inga planer alls för helgen än så länge, så känner ni för att hitta på nått så bjud gärna med mig! :)
 
Kollade äntligen klart på Vampire Diaries säsong 4 igår! Så hann med första avsnittet av 5:te säsongen också innan det var dags att gå och lägga sig. Idag har jag två avsnitt till framför mig också!
Sen måste jag hitta en ny tv-serie att följa känner jag. Ett avsnitt per vecka är inte lagom för mig som gärna kollar på ett par avsnitt per dag iaf. Kanske ska kolla om Gilmore Girls eller Buffy The Vampire Slayer så har jag något att göra ett tag ;)
 
Lagade kyckling till middag igår. Blev nån ihopröra med lite kokosmjölk, röd curry och massa paprika i typ. Blev helt och hållet ätbart!
Och trots allt ris vi hade hemma fuskade jag och köpte boil in bag ris faktiskt. Pallade inte med att bränna fast halva kastrullen, och om jag känner min matlagning rätt var det nog stor risk för det. Lämnar den avancerade matlagningen till Martin, och känner mig nöjd bara det jag lagar till lyckas bli ätbart!
 
Blir sista helgen utan Martin nu, på fredag kommer han äntligen hem igen! Då slipper jag sova själv i den sängen som nu känns alldeles för stor!
 
Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska göra idag. Läser igenom mitt personliga brev igen för att se om det fortfarande känns bra, vilket det gör. Sen är det föreläsning klockan 10, käka min kyckling till lunch och sen efter lunch får jag se vad som händer. Kanske se till att klara några fler banor på Candy Crush :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0