Halloweenfester var det också ja

Senaste helgen som var så låg jag ju bara hemma och var sjuk, men förra helgen hade jag ju det riktigt trevligt som tidigare nämnt. Var ju halloween, och med det kom det roliga fester :)
 
Fredagen tillbringade jag i Färgelanda på besök på min förra skola där det var en riktigt trevlig fest med massa trevliga människor.
Resan hem tidigt dagen efter var däremot inte lika trevlig, men efter en tupplur på tåget och ytterligare en tupplur när jag kom hem så var det bara att köra igen! ^^
 
Var över till Martins bror som bor granne med oss och hade först en trevlig kalkonmiddag med ytterligare några grannar och vänner, och senare på kvällen kom fler folk förbi. Var en riktigt trevlig fest och alla var utklädda vilket alltid är kul.
Det är faktiskt helt underbara grannar jag har här, och riktigt roligt att alla kommer så bra överrens. Speciellt trevligt är det att ha Martins bror och syster med deras familjer så nära. Nu när min familj befinner sig ca 70 mil härifrån så får jag umgås med massa med dom istället, de tillhör ju också min familj nu :)
 
Iaf, här kommer några bilder ifrån lördagens fest, fredagens har jag fortfarande inte sett några ifrån.
Sofie som fotat dessa och äger dem, hoppas det gick bra att jag snodde dem ^^


Martin var utklädd till Västtrafikkontrollant, Lucho var bara skitläskig och jag körde på chili ^^

Lucho hade ett riktigt äckligt sår på halsen, syns tyvärr inte så bra på bilden. Men han förtjänade att vinna första pris i utklädnadstävling på grund av det, ingen ville sitta till höger om honom och ha det i sitt synfält :P

Anders (Martins bror) och Sandra, det fina värdparet :)
En gruppbild på oss som var där till middagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0