Halloweenfest i Färgelanda

Sitter just nu på en buss som ska ta mig till Färgelanda där jag ska på halloweenfest på min gamla skola. 
Ska bli najs att träffa alla mina vänner igen som går där nu. 2 timmar känns ibland alldeles för långt borta! 
Love är ju tyvärr i Ryssland just nu, men han softade jag iaf med förra helgen så jag tror nog jag klarar mig ^^
 
Ikväll ska jag bli sådär lagom roligt full på min flaska med kir (känns som om jag är 17 igen när jag dricker det) och umgås med massa glada vänner! :) 
Har inte full koll på vilka som kommer, men listan till festen var full iaf ^^
 
Har min utklädnad på mig på bussen nu också. Börjar bli ganska varmt och folk kollar lite konstigt ;) 
Tänker inte avslöja hur jag ser ut såklart (kommer nog upp bilder efteråt!), men jag har kört en ganska snabb lösning på utklädseln. Därav kanske inte alla fattar att jag faktiskt är utklädd, och kollar istället på mig och undrar hur fan jag klär mig egentligen ;) 
 
Självklart börjar ju mobilens batteri dö nu, och bussen har inget uttag för laddare. Så får bli att läsa bok tills jag kommer fram istället. 
 
Hoppas ni alla har en schysst helg, vad ni nu har för planer! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0