Fredag snart?

Jag längtar tills på fredag, för då blir det lov.
Två underbara helger med en hel vecka imellan som jag får spendera med min finaste!
Dessutom får jag spendera tiden med mina fina vänner också och vara i min och Martins lägenhet där jag känner mig som hemma!
 
Trött på att bo på internat nu, att ständigt vara omgiven av människor som inte alls förstår hänsyn och respekt, och som inte är ett dugg medvetna. Varken om sig själv eller omvärlden.
Visst, det finns folk som är bättre och folk som är sämre. Men i överlag börjar de "mindre bra" människorna ta för mycket plats, för mycket tid och för mycket energi av mig, och andra..

Jag förstår bara inte varför folk inte bara kan sköta sig själv och skita i andra?
Jag stör ingen med något, varför ska jag då ändå behöva höra skiten om och om igen?

Jag är glad att jag har nya högtalare, så jag kan lyssna på musik riktigt riktigt högt.
Hade jag inte haft musiken eller någonstans att ta vägen på helgerna så hade jag bllivit galen. Jag förstår mig helt enkelt inte på mänskligheten, och jag kan inte hantera den.
 
Snälla, är det slutet av maj snart?
Jag är klar med mitt folkhögskoleliv känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0