Vänsterpropaganda! :)

 
Sitter och lyssnar på den här låten just nu. Catchy låt måste jag säga, en lyssning och den sitter på huvudet resten av dagen sen. 
Så nu tänkte jag att jag delar den med er, så ni också kan få den på huvudet! ^^,
 
Sen nu när det är så mycket snack om Timbuktu efter hans låt med Sebbe Staxx "Svarta Duvor och Vissna Liljor", skulle jag vilja dela med mig av den här låten till er istället:
Jag tycker att Sebbe Staxx inte kan rappa för 5 öre, och Timbuktu borde hålla sig till att göra musik med bättre musiker. Sen får de väl sjunga om vad fan de vill. En sång är en konstform helt enkelt.
Men "Ge Oss Sverige Tillbaka" som Timbuktu sjunger tillsamans med Promoe är "positivare" och innehåller inga texter om våld. Så har ni sådana stora problem med Timbuktus nya låt så lyssna på den här istället. Och inse något kanske. Det vore fan dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0