Skolan är slut, jag har flyttat ut.

Nu är jag i Gävle igen. Skolan är slut, och jag har flyttat ut.
Måste säga att det känns väldigt konstigt. Har gått ett helt läsår på skolan nu och är van med att det är där jag bor. Då känns det ganska konstigt att jag nu ska tillbringa typ hela sommaren i Gävle.
Kommer dock att börja på skolan igen till hösten, vilke känns riktigt najs. Tar tag i mitt liv just nu och fixar mig en riktigt bra framtid! :)
Känns konstigt att vara hemma i Gävle igen. Jag är van med att sova i mitt rum, inte i en bäddsoffa nere i källaren. Jag är van med att kolla på tv uppe i vardagsrummet, inte här nere i källaren. Känns riktigt konstigt att vara ute på altan och ta en cigg, och inte på någon av våra balkonger.
Men det som känns konstigast av allt är att inte alltid vara omgiven av Martin eller mina kompisar. Sen jag kom tillbaka tilll Gävle har jag vart sjuk så jag har hållt mig hemma vilket betyder att jag nu inte har träffat kompisar sedan Bauie klev av swebusen i lördagskväll vid 8. Känns helt sjukt.
Jag är van vid att jag alltid stöter på kompisar. Vi äter tillsammans i matsalen, alltid någon som sitter i vardagsrummet och går man korridoren ner så har alltid folk sina rum öppna. Så även när jag inte direkt umgås med någon har jag folk omkring mig. 

Nu har jag däremot haft min familj omkring mig, så jag ska inte påstå att det är ensamt. Min syster med lille Tor har vart här hela dagen igår och mormor och morfar har även vart förbi och käkat igår de med.
Så ensamt är det inte, men konstigt känns det allt.
Iaf så kommer nog Martin till mig nu till slutet av veckan, vilket känns riktigt skönt. Är inte alls så sugen på det här med att vi nu ska bo 70 mil ifrån varandra nästintill hela sommaren :/
Så fyller jag år på torsdag också. Nu får ja även dricka lagligt i USA snart ^^,

Imorgon är jag förhoppningsvis lite piggare och vädret är dugligt, så då blir det in till stan och träffa några kompisar säkert. Vi får se. Men jag har hela sommaren framför mig, det kommer nog bli fett! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0