Lysekil, Göteborg och Hestival!

Sitter uppe i vardagsrummet som vanligt. Jag framför datorn och Martin å Erik framför CoD. Bauie är också här, med mobilen i handen. Allt är som det ska :P

Bara en vecka kvar nu i skolan. Till nästa helg åker jag hemåt igen, för att stanna i Gävle över sommaren. Vad som händer till hösten är ännu lite oklart, men det löser sig nog till något bra. Jag har planer iaf!
Har vart på resa med klassen sedan i måndags och kom hem i går eftermiddag. Vi bodde precis vid färjeläget över till Lysekil (stället kallades Skår) i vad som var en gammal barnkoloni. Vi besökte Havets Hus, Nordens Ark, lite klippor och något museum. Jag klättrade även upp för ett berg tillsammans med Bauie, Simone och Love samt gick i vattenbrynet mitt i natten och kollade på krabbor med Skoog. Var rätt så trevligt, fast det känns även grymt skönt att vara hemma igen.

Om typ en timme så åker jag och Martin iväg till Göteborg. Ska fira Elenas födelsedag på Hardrock Café med god mat, bowling och trevligt umgänge. Blir nog en riktigt najs kväll!

Imorgon åker vi hem tidigt igen för att komma tillbaka till skolan i tid för "Hestival". En liten minifestival vi ska ha här på skolan samtidigt som vi har öppet hus. Huvudattraktionen är Nick Borgen, snubben som gjort sportlåtar såsom "We are all the winners" och "Den glider in". Låter ju som det kan bli en kul dag :P
Sen på kvällen har vi Efterhest / Hesterfest vilket är vår sista planerade fest som vi kommer ha på skolan innan vi alla skiljs åt för sommaren.
En vecka fylld med saker helt enkelt. Knappt hunnit spela något Battlefield Heroes så lirade en stund nyss, så inte abstinensen växer sig alldeles för stor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0