Bristningar på låren känns inte helt ok

Som vanligt så sitter jag, Martin och Erik just nu uppe i vardagsrummet och spelar.
De spelar CoD och jag spelar Battlefield Heroes.
Är inte så mycket annat vi gör på dagarna här ute i pretty much ingenstans.
Därav grejer som 6kampen igår :P
Just nu så sitter jag och kollar runt lite på nätet efter att ha vart ner och duschat,
men ska snart köra igång en omgång BF Heroes igen.

Jag har sedan jag började här i augusti gått upp alldeles för mycket i vikt.
Senast jag kollade var det minst 13 kilo, och nu har det verkligen börjat märkas.
Jag har svårt att komma i flera av mina kläder från förra året, vissa går inte ens alls.
Jag har gått från platt mage till att ha en mage som putar ut, så det syns.
Jag har gått från smala lår till att ha bristningar på båda låren, på ganska stor del :/
Jag har gått ifrån att vara smal på överkroppen, till att ha en valk mellan magen och vänster bröst. Visserligen är det på den sidan där jag är mer nersjunkt på grund av skoliosen, men fortfarande.
Så nästa vecka blir det att sluta med alla chips, Cheese Crunzers, läsk och pommes.
Ska börja dricka Yerba Mate mer eftersom det minskar hungerkänslorna och jag har hört att té före maten minskar ens kolhydratintag med åtminstone 15%. 
Sen blir det högst 1 gång per vecka (allra högst) jag ska käka pommes, inte minst 4 typ som det är nu..

Aja, palla sitta och skriva hur jag ska göra eller klaga mera egentligen.
Jag ska iaf börja röra på mig mer och tänka på min kost, för jag mår inte bra av att se ut som jag gör nu. Så är det bara. Och sen skiter jag i att alla andra säger att det är ok, att Martin inte alls bryr sig t.ex. För jag bryr mig, och det är det viktiga!

Den här bilden är sen i september förra året. De där lila jeansen har visserligen alltid vart tajta, men nu får jag inte ens i närheten på mig dom. Inte ens upp över låren.

Kommentarer
Postat av: Elon

Jag gillar dig, med eller utan chips <3

2012-05-04 @ 20:13:31
URL: http://eloniser.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0