Äger inga hela jeans jag kommer i just nu -.-

Känner nu ännu mer än någonsin att jag behöver ta tag i min vikt.
Jag har hål i mina jeans som jag har fått av Bauie och häromdagen så fick jag hål i mina mjukisbyxor.
Så idag letade jag rätt på mina svarta jeans jag tänkte ta på mig.
Jag har några andra par jeans också jag inte haft på ett tag men då de är slimfit och vart tajt förut så förstod jag att jag inte skulle komma i dom. Det som gjorde mig ledsen nu var att jag inte ens kom i mina svarta. De som jag egentligen behövt skärp till för att de inte ska åka ner på höfterna.
Senast jag minns att jag hade de på mig var typ 1 och 1 halv månad sedan ungefär, om inte mindre till och med. Jag vet att jag hade dom vecka 9 i Göteborg (och efteråt också visserligen) och då var de inte alls för tajta och jag hade inga problem med dom. Nu kan jag inte ens få igen knappen, ens med våld.

Det är det som gör mig så ledsen. Jag kan gå med på att jag har fått en mage, att jag har lite bristningar på låren och att jag har en typ valk. Men att jag inte ens kommer i kläder, det gör mig ledsen. Speciellt nu då jag inte har särskilt mycket pengar alls, och kommer inte ha det i sommar heller. Har inte råd att köpa nya kläder.
Så nu har jag lånat ett par jeans av Martin eftersom jag inte har några som helst byxor som är hela som jag kan ha. Det är hans tajtaste jeans, hans jeans han köpte på påsklovet i Gävle. De är inte tajta på benen för mig, snarare baggy. Men däremot så sitter de riktigt tajt om midjan faktiskt.

Nej, ge mig sol så jag kan ladda min ipod med bra musik och ge mig ut på promenader. Nu jäklar blir det till att ta tag i det hela.
Idag var jag faktiskt och gymmade i en halvtimme innan middagen och bastade ett tag efter det också. Gymade i måndags också i 20 minuter. Mest ben och rumpa. Fast sen i måndags har jag enligt gymmet gått upp 1 kilo också..
Aja, vägde i mjukisbyxor och t-shirt 68 kilo idag. Gentemot 52 i augusti.

Sitter och ska spela Battlefield Heroes nu iaf. Nästa vecka åker vi iväg på skolresa måndag och torsdag också, känns som det kan bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0