6-kamp hela dagen

Idag har vi haft en hel dag med 6-kamp. Eller vi och vi, jag var visserligen bara med på första. 
Jag, Martin, Erik och Joel bestämde oss för att bada i ån med bet på en hundring var per person. Joel var först upp, och jag var tvåa upp :P Men då badade jag också i över en timme, fast det var svinigt kallt och jobbigt. Stenig och dyig botten överallt. Klev man i det dyiga klev man på en sten sen.

Efter det bestämde sig Martin, Erik och William att göra det till en 6-kamp.
Grenarna blev Bada, Tetris, Bastu, Pingis, CoD och Monopol. Det hela började strax efter vi slutade klockan 3 och blev precis avgjort. Med Martin som vinnare och William på andra plats. Martin blev efter det hela 600 kronor rikare, och dagen har gått förbi väldigt fort :P


Anyways, i helgen så var vi i Göteborg. Åkte dit i fredags och kom hem i tisdags kväll.
Vi träffade massa av Martins kompisar, satte upp masten på hans pappas båt, såg på Chalmerscortégen, gick i 1a Maj tåg, festade en massa, grillade entrecote och hade det riktigt jävla najs.


Det här med att ladda in bilder från kameran och mobilen är jag redigt kass på, så det blir inga bildbevis på något, ännu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0