Uppdateringen är dålig men sommaren är bra! :)

Det blir inte så bra uppdatering här direkt, men det brukar det ju inte vara heller so :P
Ni får leva med det. För det är min blogg, och jag pallar inte bry mig.

Iaf, sedan sist har jag haft det trevligt i Gävle.
Jag har fyllt år och firat min födelsedag med att ha fest och gå på General Knas.
Jag har haft Martin här i en vecka.
Jag har firat midsommar i Borlänge.
Jag har vart på racken.
Jag har druckit öl i parker.
Jag har hängt med kompisar.
Jag har firat Kajsas födelsedag.
Jag har hängt med syster och lilla Tor. Käkade tacos idag och har haft andra trevliga middagsdejter och umgänge bara vi :)

Och jag har hängt mycket med familjen i övrigt. Vart till skateparken och ätit på mcdonalds med mamma, syster, lillebror och Tor. Vart och fiskat med dem samma, ätit middag med hela familen och även mormor och morfar, lekt och blåst såpbubblor med lilla Svante och spelat en väldigt massa Battlefield Heroes med lillebror :)
Får ju ta och passa på och umgås med dom så mycket jag kan, eftersom jag än en gång snart kommer befinna mig 50 mil ifrån dom i ett års tid. Och vart jag hamnar efter skolan är slut vet man aldrig. När jag flyttar från Gävle denna gång är chansen stor att det är för gott! :)

Imorgon drar jag in till Gävle för att hänga med mamma, Lucas och Tor. Syster ska på möte och efter det så hänger vi väl med henne med :)
På fredag blir det festligheter med Alice.

Och på torsdag nästa vecka så åker jag till min älskade Martin och Göteborg :D
Stannar där resten av juli och kommer hem i början på augusti någon gång för att spendera någon vecka till här innan skolan börjar. Den 24 juli drar vi till Emmaboda (fick ju biljett dit av Martin i födelsedagspresent :D) tillsammans med Simone O, Kajsa, Elon och Bella, kommer bli fett :D

Iaf så har jag alltså en bra sommar. Precis som det ska vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0