Sjukis-söndag

Söndag och jag är sjuk, inte särskilt okej!

Har haft en rätt så chill helg här på internatet iaf.
Fredagen tillbringades mestadels med att spela datorspel. Team Fortress 2 för att vara exakt. Erik hängde på mitt rum typ hela dagen och lirade PS2 också. Drack några öl på kvällen sen och hade det trevligt med Martin, Erik, Love, Katya och Amanda. Sen att saker och ting ballade ur var ju jäkligt tråkigt, men vi sket i det och hade trevligt själva istället.

Lördagen spelade jag massa Team Fortress 2 igen hela dagen och drack ytterligare några öl på kvällen. Käkade riktigt god middag som Erik bjöd på och som vi hjälptes åt att laga alla som var på Gråbo i helgen. Spelade lite TP och kollade på när Amanda blev klippt :P
Blev dessvärre väldigt snorig på kvällen/natten sen så gick och la mig ganska tidigt.

Vaknade upp idag och kände det som om jag var död. Näsan rinner som fan, jag låter som Darth Vader när jag andas och hostan rosslar -.-
Har ändå haft en helt ok dag. Tagit det lugnt, legat och kollat på Vampire Diaries typ hela dagen. Orkade med lite varma koppen soppa och hårdbröd framför några avsnitt Vem Vet Mest på tv med Martin och Amanda vid 3tiden också.

Martin var till Ica på förmiddagen någon gång och kom tillbaka med Vanilla Coke och Cheese Rings till mig :D
Det fick mig iaf att må lite bättre. Jag har bra folk omkring mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Lizze

Åh, tack så mycket! Ja, i sommar kommer det att vara skillnad på mig, det lovar jag :)

kram!

2012-01-22 @ 23:31:12
URL: http://lizettethornellthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0