Trött på min skitblogg? Läs då den här!

Tänkte ta och tipsa om min före detta klasskamrats blogg!
Jag är inte den som gillar att läsa bloggar. Tycker nämligen inte det är ett dugg intressant att läsa om vad nån random person har på sig denna dag och vart det är inhandlat någonstans. Men alla bloggar måste inte handla om skit. Som till exempel denna. Den handlar om öl, och öl är inte skit!

Nej men seriöst. Det är en schysst blogg med riktigt bra ölrecensioner. Och då pratar jag om riktig öl. Inte någon Elk eller Åbro 7.5.
Jonas skriver riktigt bra och recensionerna är intressanta att läsa.
Dessutom innehåller bloggen så mycket mer, som väldigt smarta tips och trix angående teknik till datorn, som ett smart program att betala räkningar med eller installera program.

Anyways, ganska nystartad blogg. Men kika in, läs och kommentera så Jonas får mer motivation till att skriva. Riktigt najs blogg faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0