Så vad gör dig till en bra ledare?

Vad är bra ledaregenskaper och vad gör dig till en bra ledare?
Det är några av frågeställningarna som jag håller på att jobbar med just nu. Vi ska intervjua en ledare av något slag på våran ledarskapsträningslektion vi har just nu. (Wow, checka det långa ordet liksom :P)

Samtidigt så klickar jag runt och kollar 9gag samt spelar lite facebookspel. Är väldigt trött idag eftersom jag dels somnade sent igår samt vaknade på grund av hostan flera gånger inatt också. Men jag kämpar på. Var ner på fikat nyss och käkade frukost och drack té med Wille. Snackade datorspel som dom nördar vi är. Wille som inte har lektion fören efter lunch gick och spelade efter det, han blev så sugen av allt snack.

Men för mig blir det inget Battlefield Heroes ännu, lektioner först och saker att göra..
Städa rummet borde jag göra också, ser ut som en svinstia. Massa tvätt..

Kommentarer
Postat av: Kajsa och Isabella

Vilken brud, du kanske blir stor på dethär.

Hoppas att hostan går över och att ditt rum blir städat. Igår när bella damsugade gick hon runt och sjöng såhär: La la la la la lal lalala hmhmhmh,, du vet askungen. Och sen sjöng hon den snövit låten, som hon sjunger när hon städar. Avslutningsvis sjöng hon som hon i förtrollad, den där workingsong. det är mycket roligare att damsuga då. Eller städa över huvud taget. Nu minns vi när du hade en klänning på dej. Jag tänker att snart är denna komentaren längre än blogginlägget, men vi har ett önskemål: Kan du göra en videoblogg när du har klänning på dej och städar och sjunger med i dom låtarna. Tack på förhand! / Kajsa och Bella

2012-04-24 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0