Hemma i Färgelanda

Just nu är jag inte i Gävle, utan tillbaka i Färgelanda.
Kom tillbaka förra söndagen efter att ha åkt buss hela dagen.

Veckan har varit lite som alla andra veckor.
Jag har vart sjuk, vilket dock inte känns som någon ovanlighet just nu.
Hostar och håller på så att jag har svårt att sova om nätterna och ont i bröstet.
Vi spelar CoD i vardagsrummet och jag spelar Battlefield Heroes.
Vi ser på tv och vi spelar kort. Någon öl har druckits, Brynäsmatcherna har följts och guldet har vi sett vinnas.
Idag är det lördag, och lite av en segdag. Folk har börjat vakna och käka frukost, dåliga program gå på tvn.
Själv tittar jag på när Martin lagar omelette och ska spela Battlefield Heroes.
Samt Extreme Home Makeover på tvn.
Snart har helgen vecka 16 tagit slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0