Solig och najs fredag

Vaknade upp strax före lunchen idag. Jag och Love somnade med kläderna på igår natt efter att ha legat och kollat på mina självlysande stjärnor och lyssnat på soft musik.

Dagen idag har jag faktiskt spenderat utomhus mestadels, förutom en stund efter lunchen (min frukost) då jag lirade lite Tony Hawk Pro Skater 2 och 3 med Simone som otroligt engagerad publik ;)
Efter det drog jag och Love ut och åkte lite skateboard. Vi köpte med oss en varsin folköl och drog till skateparken och njöt av solen. Love åkte runt litegrann och sen satt vi även och chillade och pratade.
Vi drog tillbaka till skolan lagom till middagen som bestod av pizza och efter det gick vi ut i solen igen. Denna gång med sällskap av Erik, Katya, Johan och Petra också.
Vi roade oss med att åka kontorsstol nedför en backe, klättra på en lyktstolpe, åka skateboard och bara allmänt flumma runt lite.

Nu kikar jag runt lite på 9gag som dock har vart väldigt segt med uppdateringar från igår samt lyssnar på Clash.
Ska spela lite mer Tony Hawk tänkte jag också, ska spela klart sista banan på 3an med Darth Maul för att sen påbörja med en ny gubbe på 2an.

Sen ikväll blir det tydligen party låter det som på snacket. Jag kanske tar en öl eller så bara, eftersom jag har funderingar på att dra upp ganska tidigt imorgon och dra till Göteborg för att shoppa lite. Skulle behöva nya skor bland annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0