Blogglista - Dag 13

Tänkte jag skulle försöka ta tag i mitt bloggande igen, och kände att jag kanske kunde fortsätta med denna lista för att på så sätt komma igång lite.
Funderar på att byta blogportal, mest för att variera mig litegrann. Blogspot har otroliga möjligheter till designer utan att man måste kunna någon html eller sådant. Men jag får se hur jag gör, kanske bara borde ändra denna design lite.
Har ändå haft denna blogg väldigt länge, och vore trevligt att ha allt samlat

Iaf, Blogglista - Dag 13: Mitt drömbröllop

Som jag skrev när jag började med denna lista, tidigt i år, så är vissa av de här rubrikerna inte direkt något jag känner att jag har lust att skriva om, och inte riktigt vet vad jag ska skriva om.

Det här är en sådan rubrik.
Jag vet inte ens om jag vill gifta mig. Jag vill ha ett fast förhållande, med en partner som är min bästa vän och som jag kan lita på. Men jag tror inte bröllop är så himla viktigt i den delen.
En dag i framtiden vill jag ha en familj såklart. Jag antar iaf att om jag skulle gifta mig så skulle det inte vara ett jättestort klassiskt bröllop. Jag nöjer mig nog med ett mindre, borgeligt bröllop kanske.

Jag vet inte riktigt faktiskt.
Men iaf, nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen. Får se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Elon

Det är borgeligt att gifta sig borgeligt.

2011-11-14 @ 16:31:59
URL: http://eloniser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0