Blogglista - Dag 10

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.


Jag tror den här bilden faktiskt togs igår, men med tanke på att jag hade samma sak på mig idag också så gör det inte allt för mycket tycker jag ^^

Jag hade på förmiddagen på mig ett par shorts och ett svart linne med Che på. När jag åkte in till stan så bytte jag till blåa jeans som jag hade upprullade under dagen så de var som shorts, och sen när det blev kallare så rullade jag ner dom igen. Hade även på mig en grå tjocktröja på kvällen.
Sen hade jag solbrillor, svarta underkläder och svarta strumpor med gitarrer på. Samt en svart och vit rutig ryggsäck och ett par svarta fakeconverse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0