Hemma i Forsbacka med Linus

Idag är jag hemma i Forsbacka för en gångs skull. Både jag och Linus har varit här sen igår.
Igår efter Linus slutat jobbet så drog vi ut till alderholmen och Lobo's ställe där det var fest. Var hur najs som helst med massa eldtunnor och värsta schyssta stället. Eldtunnorna gjorde så det var hur varmt som helst fast vi var utomhus.
Efter det så drog vi hem hit till Forsbacka. Först käkade vi lite mackor och satt vid köksbordet och pratade lite. Jag trivs i vårat kök, och det har alltid varit en central del av vårat hem liksom. Precis som det även blivit i Strömsbro där köket blir samlingsplatsen för oss alla.
Efter det så blev det att vi kollade på South Park filmen när vi slog på 3an och insåg att den precis börjat.

Idag så har vi inte gjort allt för mycket, men varför behöver man det?
Vi har vaknat till i lugn och ro, käkat frukost och vart till affären. Nu är Linus ute på promenad medans jag istället sitter här och är lat. Har ont i foten efter en skateboard olycka och det är till och från hur jag känner i den, men nu de senaste dagarna har det vart lite sämre.

Så nu sitter jag och spelar facebookspel som vanligt ^^


1 vecka kvar till valet btw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0