Fortfarande febrig och sjuk

Känns inte som om detta inlägg kommer handla om så mycket direkt. Med tanke på att jag fortfarande ligger hemma och är sjuk och så mycket mer inte har hunnit hända.
Jag är på avsnitt 13 nu av Buffy iaf. Har spenderat mestadelen av dagen med att sova, tills jag vaknade nu senaste gången klockan 8 på kvällen.

Har även hunnit med att kolla på tv ett tag, och surfat runt på datorn en stund. Linus ringde även mig vilket gjorde mig hur glad som helst såklart. Vi pratade på om hur jag mådde, vad han gjort idag och sånt och helt plötsligt hade vi snackat i 20 minuter. Ganska imponerande med tanke på att vårt längsta samtal före det har väl vart under en minut :P

Längtar till Linus som fan!
Nu ska jag kolla på ännu ett avnitt av Buffy å sen kanske spela lite Chrono Trigger eller nått. Ska väl försöka sova lite mera snart också och se om jag inte mår bättre imorgon. Man kan ju alltid hoppas iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0