Febrig -.-

Är hemma i Forsbacka igen nu. Har haft feber sen i fredags, och igår natt så blev det bara värre. Så nu har jag spenderat natten till idag och hela dagen idag med att ömsom frysa och ömsom svettas och bara må allmänt skit.
Försökte somna vid 11tiden, men jag frös så jag skakade så det var inte direkt lätt. Efter ett tag somnade jag iaf, bara för att vakna 2 timmar senare och svettas som bara den.
Det är grymt jäkla irriiterande verkligen!

Så jag åkte iaf hem till mamma för att vila upp mig.
Ska jag vara sjuk så föredrar jag att ligga i min egen säng, hemma hos mig. Med mamma i närheten såklart :)
Men jag saknar Linus som sjuttsingen. Det här är första natten på över en månad som jag sover utan honom, och det känns tomt som fan.. Min säng har aldrig vart så här stor liksom..

Aja, han har inte feber iaf, så jag får hoppas att han sover lugnt och skönt hemma i Strömsbro. Så ska jag se till att bli frisk så fort jag bara kan så jag kan sova med honom igen :)

Har hunnit med att se 6 avsnitt Buffy idag också. Vad annars ska man göra när man är sjuk liksom? Det är ju allt man orkar, att ligga och glo på tv-serier. Bestämde mig helt random för att kolla på säsong 4, så är på avsnitt 7 nu.

Nä, nu ska jag försöka somna igen. Just nu mår jag relativt ok. Det är varmt, men svettas inte ihjäl som för en timme sen och jag är inte skitkall som för 3 timmar sen heller. Så jag ska passa på att försöka somna innan jag börjar må skit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0